پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

خرید دستگاه التراسونیک

کاربرد دستگاه التراسونیک

خرید دستگاه التراسونیک

۷ بازديد
سیستم های تمیز کننده دستگاه التراسونیک باید طبق دستورالعمل های سازنده نصب، استفاده و نگهداری شوند. این شامل استفاده از مواد شوینده خاص برای تمیز کردن، و رعایت مراقبت های پیشگیرانه و معمول توصیه شده است.
توصیه های زیر برای استفاده ایمن و موثر از سیستم های تمیز کننده التراسونیک ارائه شده است:
قبل از تمیز کردن با پاک کننده التراسونیک، خاک ناخالص باید از دستگاه جدا شود (از قبل تمیز شود).
مواد شیمیایی تمیز کننده ابزار جراحی باید برای استفاده در سیستم های التراسونیک طراحی شوند
گاز زدایی محلول تمیزکننده تازه آماده شده معمولاً قبل از پردازش دستگاه ها با پیروی از دستورالعمل های سازنده توصیه می شود.
برای اطمینان از سازگاری باید دستورالعمل استفاده از دستگاه را مورد توجه قرار داد. برخی از دستگاه ها/مواد ساخت (مانند انواع خاصی از چسب های روی اجزای نوری یا لاستیک) به دلیل خطر آسیب به اجزای دستگاه برای فراصوت توصیه نمی شوند. دستگاه هایی که حاوی فلزاتی مانند برنج، مس، آلومینیوم یا صفحه کروم هستند ممکن است در صورت مخلوط شدن با سایر مواد دستگاه مانند فولاد ضد زنگ سازگار نباشند.
محلول های تمیز کننده باید به طور مکرر، ترجیحاً با هر بار استفاده و همیشه قبل از پردازش ابزار چشم پزشکی تعویض شوند.
تست تأیید دوره‌ای یونیت صوتی برای تأیید عملکرد صحیح فرآیند تمیز کردن توصیه می‌شود. این شامل تعمیر و نگهداری روزانه و سرویس دوره ای یا استفاده از نشانگر تأیید تمیز کردن مانند نشانگر التراسونیک می شود.
ترکیبی از همه این متغیرها در سیستم های تمیز کننده التراسونیک می تواند یک فرآیند تمیز کردن بهینه را برای دستگاه ها فراهم کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.