پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

دستگاه التراسونیک چیست؟

کاربرد دستگاه التراسونیک

دستگاه التراسونیک چیست؟

۱۱ بازديد
ما در تولید، صادرات، عرضه و بازرگانی تجهیزات تمیز کردن التراسونیک مشغول به کار، التراسونیک سیستم تمیز کردن چند مرحله ای، مبدل های ناخواسته اولتراسونیک، پاک کننده های التراسونیک برای ابزار پزشکی، تایمر دیجیتال و تجهیزات پزشکی است. تمام محدوده ای که ما ارائه می دهیم برای عملکرد بالا و آسان برای استفاده از ویژگی ها شناخته شده است. ما بیشتر اطمینان می دهیم که محدوده مطابق با استانداردهای صنعت است و مطالبات دقیق مشتریان ما را برآورده می کند. برخی از جزئیات بیشتر در مورد طیف گسترده ای از محصولات ما ذکر شده است:
پدیده کاویتاسیون شامل تشکیل و رشد میلیون ها حباب میکروسکوپی تحت یک مرحله کم فشار، تولید شده به دستگاه التراسونیک به علت مبدل قدرت بالا این حباب ها در تمام جهات شکستن و حمله به هر سطح در تماس با آب، پاک کردن خاک، ناخالصی ها و آلاینده ها هنگام تماس با مواد یا قطعات به حمام. این پدیده اجازه می دهد تا تمام انواع اقلام را بدون نیاز به جداسازی، به دلیل تمام سطوح موجود در تماس با مایع، تمیز کردن تمام موارد را فراهم می کند. عملکرد گرمایش واحد اجازه می دهد تا شتاب این فرآیند تمیز کردن.
دو سری از پاک کننده های دستگاه التراسونیک استاندارد را با کیفیت قابل اعتماد و ویژگی های مفید ارائه می دهد، که به کاربران اجازه می دهد تا طیف گسترده ای از برنامه های تمیز کردن مانند مواد آزمایشگاهی، ابزار پزشکی، پروتز دندان، اپتیک، اقلام صنعتی، جواهرات، همچنین یا انحلال مایع را فراهم می کند تقسیم مواد جمع و جور.
تمام مدل ها مجهز به درب ها و سینی هستند که به قطعات آنها اجازه می دهند به طور مستقیم بدون آسیب رساندن به مبدل ها و برای دستکاری آسان، تمیز شوند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.