پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

دستگاه التراسونیک چه کاربردی دارد؟

کاربرد دستگاه التراسونیک

دستگاه التراسونیک چه کاربردی دارد؟

۱۱ بازديد
ابزاری که کثیف است را نمی توان بدون پاک کننده دستگاه اولتراسونیک به درستی استریل کرد. اگر قرار بود یک ابزار کثیف را بدون اینکه ابتدا آن را تمیز کنید در دستگاه ضدعفونی کننده قرار دهید، فاکتور خطر همچنان به دلیل باکتری ها و ویروس هایی وجود دارد که توسط خاک روی سطح ابزار محافظت می شود. دستگاه ضدعفونی کننده ابزاری را تمیز نمی کند بلکه فقط آن را استریل می کند.
احترام به سلامت یکدیگر بسیار مهم است، بنابراین این نه تنها در نظر بیماران بلکه در مورد همکاران شما نیز هست. استفاده از یک پاک کننده دستگاه اولتراسونیک برای فرآیند استریلیزاسیون بهتر یک راه ساده و موثر برای رسیدن به این هدف است.
بسیاری از ایالت ها استفاده از تمیز کردن دستگاه اولتراسونیک را در هر مکانی که به طور معمول از فرآیند استریلیزاسیون استفاده می کند، نیاز یا توصیه می کنند. با بالاتر از هر زمان دیگری خطر شیوع بیماری های عفونی، استاندارد قدیمی عقیم سازی ممکن است به اندازه کافی خوب نباشد.

تمیز کردن دستگاه اولتراسونیک چه کاری انجام می دهد؟
تمیز کردن اولتراسونیک یک فرآیند کاویتاسیون است که در آن حباب ها از طریق امواج صوتی با فرکانس بالا به هم زده می شوند تا به هر سطح ابزار پزشکی از جمله سوراخ ها و فرورفتگی ها نفوذ کنند.
ابزارهای پزشکی با سطوح فلزی، سرامیکی، پلاستیکی، لاستیک، شیشه ای را می توان در این فرآیند تمیز کردن استفاده کرد. ظروف اعم از ابزارهای جراحی و دندانپزشکی گرفته تا وسایل مانیکور و پدیکور در معرض ناخالصی های بیولوژیکی، زنگ زدگی یا حتی گرد و غبار هستند.
شستشو التراسونیک
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.