پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

فروش دستگاه التراسونیک کلینر

کاربرد دستگاه التراسونیک

فروش دستگاه التراسونیک کلینر

۱۱ بازديد
چندین فاکتور قابل تنظیم وجود دارد که می تواند بر عملکرد کلی تمیز کردن فرآیند دستگاه اولتراسونیک تأثیر بگذارد. اینها اغلب با معاوضه هایی همراه هستند، بنابراین یافتن تعادل بین این عوامل منجر به فرآیندی می شود که مطابق با نیازهای شما بهینه شده است.
فرکانس تعداد امواجی است که در یک زمان معین (معمولا در هر ثانیه) رخ می دهند. به عبارت دیگر، فرکانس به ما می گوید که شکل موج چقدر "سفت" است. فرکانس‌های بالاتر را می‌توان با گام‌های بالاتر (نحوه شنیدن آن‌ها) و فرکانس‌های پایین‌تر با گام‌های پایین‌تر و باس مرتبط دانست. فرکانس‌های پایین‌تر، تمیز کردن تهاجمی‌تری را ارائه می‌کنند، اما پتانسیل بیشتری برای آسیب رساندن به سطوح و اجزای حساس ایجاد می‌کنند. امواج صوتی با فرکانس بالا می توانند به مناطق تنگ تر نفوذ کنند. همانطور که شما بیش از 400 کیلوهرتز دریافت می کنید، در محدوده مگاسونیک، فروپاشی حباب به دلیل فاصله کمتر شدید نیست، بنابراین تمیز کردن در مناطق تنگ می تواند کمتر موثر باشد.
این ارتفاع موج یا بلندی صدا است. همانطور که انتظار دارید، دامنه بیشتر به طور کلی کارایی تمیز کردن را افزایش می دهد، اما احتمال آسیب به سطوح و اجزای ظریف را نیز افزایش می دهد.
دما افزایش دما به طور کلی حلالیت پاک کننده دستگاه التراسونیک را افزایش می دهد و به آن اجازه می دهد خاک را راحت تر تجزیه کند. دماهای بالاتر همچنین می تواند ویسکوزیته پاک کننده دستگاه التراسونیک کلینر را کاهش دهد و کشش سطحی را افزایش دهد و به آن اجازه دهد تا در مناطق تنگ تر از آنچه در دمای اتاق به آن دسترسی داشته باشد نفوذ کند. اگر دما به نقطه ذوب خاک نزدیک شود، عملکرد تمیز کردن به طور قابل توجهی افزایش می یابد.
زمان معمولاً ساده‌ترین متغیر برای تنظیم است، بنابراین سایر عوامل در شرایط عادی یا متوسط آزمایش و بهینه می‌شوند و در صورت نیاز به عملکرد تمیز کردن اضافی، مقدار زمان افزایش می‌یابد.
برای خاک های سخت، به ندرت مواد شیمیایی تمام تمیز کردن را بدون هم زدن اضافی انجام می دهد. همانطور که گفته شد، هر چه مواد شیمیایی بهتر تمیز شوند، زمان و سوء استفاده کمتری از قطعات در طول فرآیند تمیز کردن می گذرد. برای ارزیابی سریع توانایی تمیز کردن، جدا از همه متغیرهای دیگر، می توانید تمیز کردن دستگاه التراسونیک را بررسی کنید. یک قطره پاک کننده را مستقیماً روی قسمت کثیف بریزید، بگذارید چند دقیقه بماند و سپس آن را خشک کنید. از این آزمایش ساده، به طور کلی می توانید تشخیص دهید که آیا شیمی با خاک سازگاری خوبی دارد یا اینکه باید با سونیک، دمای بالا و زمان اضافی بر کمبود حلالیت غلبه کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.