پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

قیمت دستگاه التراسونیک

کاربرد دستگاه التراسونیک

قیمت دستگاه التراسونیک

۱۴ بازديد
علاوه بر تمیزکنندگان استاندارد التراسونیک، همچنین تمیزکننده های اولتراسونیک را با توابع اضافه شده ویژه ارائه می دهد. تمیز کننده التراسونیک تکان دادن یک مثال خوب است، به این معنی که نمونه می تواند قبل از هماهنگ در یک سرعت تکان دهنده خاص باشد، و سپس همگن سازی نهایی را می توان در یک زمان بسیار کوتاه به دست آورد، با استفاده از قدرت اولتراسونیک این دو روش را می توان به طور همزمان انجام داد بطور جداگانه. یکی دیگر از تابع اضافه شده یک پاک کننده دستگاه التراسونیک با خنک کننده برای استفاده در آزمایشگاه آسیب شناسی و تجزیه و تحلیل، جایی که دمای حمام را می توان در دمای 10 درجه سانتیگراد تا 40 درجه سانتیگراد حفظ کرد، حتی با حرارت تولید اولتراسونیک به طور مداوم.
https://ultrasonicbath42.novinblog.net/
فرکانس عملیات حدود 0.7 تا 1.5 مگاهرتز است و اثر تمیز کردن بر اساس شتاب ذرات بیشتر از قدرت کاویتاسیون است.
شناخته شده است که تمیز کردن التراسونیک استاندارد با استفاده از قدرت کاویتاسیون و اثر کاویتاسیون می تواند به آثار در نقطه نظر میکروسکوپی آسیب برساند. برای فرآیند ویفر سیلیکون یا سایر تمیز کردن فیلم های نازک، می تواند آسیب جدی به اشیا ایجاد کند. محدوده از ارتعاش التراسونیک چنین اثر فرسایش مضر ندارد، بنابراین به طور گسترده ای در این زمینه استفاده می شود.
برای خط تولید، چند نوع دستگاه های التراسونیک تمیز کردن مگا هرتز معرفی و استفاده می شود، با این حال، برای تمیز کردن مقیاس کوچک مانند استفاده از آزمایشگاه یا انطباق اولیه، دستگاه تمیز کردن به ندرت شناخته شده است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.